Brand Creator - Real Branding for Remarkable Businesses

Blog

Din fabrica direct la consumator - cum dezvoltarea pe verticala transforma industriile producatoare de produse finite, in branduri
Din fabrica direct la consumator - cum dezvoltarea pe verticala transforma industriile producatoare de produse finite, in branduri
În era digitală în care consumatorii își doresc acces rapid și convenabil la produse, industriile producătoare de bunuri finite se confruntă cu provocări și oportunități fără precedent. În acest context, conceptul de dezvoltare pe verticală a devenit tot mai relevant, oferind industriei posibilitatea de a scurta drumul de la fabrică direct la consumator. Această paradigmă a transformării industriilor prezintă... Citeste mai mult
Canibalizare sau Consolidare? strategii pentru branduri în era Retailului
Canibalizare sau Consolidare? strategii pentru branduri în era Retailului
În cadrul lanțului economic, două componente majore sunt fundamentale: cererea, reprezentată de consumatori și oferta, reprezentată de producători. Intermediarii, care se află între aceste două componente, facilitează punerea produselor în fața consumatorilor și implicit, achiziționarea acestora. Această rețea interconectată este esențială pentru funcționarea pieței. Unele bunuri sau servicii nu ar putea ajunge... Citeste mai mult
Rolul Crucial al Strategiei Portofoliului de Brand în Succesul Organizațional
Rolul Crucial al Strategiei Portofoliului de Brand în Succesul Organizațional
Strategia portofoliului de brand se referă la organizarea și relațiile dintre brandurile unei companii, precum și la rolul fiecăruia în cadrul portofoliului. Obiectivele acestei strategii includ menținerea clarității, relevanței și sinergiei între branduri, în concordanță cu strategia generală a afacerii. În practică, unele companii își extind prea mult aria de branduri, ceea ce poate crea confuzie... Citeste mai mult
Paradoxul Afacerilor Mari - Cum succesul poate ascunde riscul prăbușirii în fața schimbării-
Paradoxul Afacerilor Mari - Cum succesul poate ascunde riscul prăbușirii în fața schimbării-
Sunt afaceri mari care, deși dețin o cotă importantă de piață și au investit bugete semnificative în marketing și dezvoltare, se confruntă cu o provocare majoră: lipsa unei orientări către consumator și trendurile pieței. Într-o eră în care schimbările rapide și evoluțiile tehnologice dictează succesul, aceste companii risca să-și risipească resursele prețioase și să piardă teren în fața concurenței... Citeste mai mult
Cum deblocheazi potențiali clienți din piețe neexplorate de concurenții tai
Cum deblocheazi potențiali clienți din piețe neexplorate de concurenții tai
Desegmentezi ca sa vezi imaginea de ansamblu a pietei si apoi resegmentezi in functie de elementele comune dintre clienti si nonclienti. Chiar daca nisarea ofera avantaje clare, pentru a largi aria potentialilor clienti, prin expansiunea in alte piete, este nevoie sa vezi imaginea de ansamblu, fara a te limita la un un singur segment. Cum identificăm acest segment, care merită să fie exploatat? Desigur, există mai multe variabile de luat în... Citeste mai mult
Un sales funnel are nevoie de un Customer Journey
Un sales funnel are nevoie de un Customer Journey
Sales funnel, Customer Journey ori Buyer Customer? Înainte de a înțelege utilitatea acestora în procesul de vânzare, este necesar să se stabilească rolul și semnificația fiecărui proces. Sales Funnel, denumit și Marketing Funnel sau Lead Funnel, se referă la etapele parcurse de audiență, de la nivelul de potențiali clienți până la cel de clienți, trecând printr-un proces cunoscut sub acronimul AIDA.... Citeste mai mult
Diferențierea în Branding: Construirea unei Identități Autentice
Diferențierea în Branding: Construirea unei Identități Autentice
Într-o piață saturată, în care consumatorii sunt expuși la o varietate impresionantă de produse și servicii, diferențierea devine cheia succesului în branding. În acest articol, vom explora importanța dezvoltării elementelor distinctive care să nu poată fi ușor replicate de către concurență, punând accentul pe caracteristicile speciale ale produselor, cu o valoare unică pentru consumatori. Dezvoltarea... Citeste mai mult
Experiența pe care un brand o vinde, odata cu produsul!
Experiența pe care un brand o vinde, odata cu produsul!
O Experiență, Nu Un Produs: Brandul în Interacțiunea cu Consumatorul În era modernă a consumului, experiența de brand nu mai este doar un aspect secundar, ci devine elementul vital care definește relația dintre companii și consumatori. Este practic ceea ce dă contur și substanță conceptului de branding în toate punctele de întâlnire cu publicul, de la pagina de website până la magazinul fizic sau interacțiunea... Citeste mai mult
Cum se crează un brand
Cum se crează un brand
Procesul de creare a unui brand începe cu abordarea unor întrebări esențiale pentru orice afacere: ce vinzi, cui vinzi, unde vinzi, cum vinzi și de ce ar cumpăra cineva de la tine? Un prim pas crucial este asigurarea faptului că produsul sau serviciul oferit aduce o soluție sau beneficiu inovator pentru o problemă specifică întâmpinată de un grup sau subgrup al audienței. În cadrul acestui proces, este esențial... Citeste mai mult
Branding-ul: Piesa de puzzle esențială
Branding-ul: Piesa de puzzle esențială
O afacere este precum un puzzle. În fiecare piesă se ascunde o importanță crucială, iar atunci când sunt puse laolaltă, creează o imagine coerentă și remarcabilă. În acest context, un brand devine nu doar o parte a afacerii tale, ci afacerea in sine, fiind ultima piesa componenta, care expune intreaga imagine. Rolul brandingului pentru afacere, este mai mult decat o imagine de ansamblu, acesta contribuie la: 1. Construirea... Citeste mai mult
Branding-ul pentru afacerile mici și mijlocii
Branding-ul pentru afacerile mici și mijlocii
În era actuală a concurenței acerbe și a diversificării piețelor, construirea și gestionarea unui brand reprezintă un factor esențial pentru succesul oricărei afaceri mici sau mijlocii (IMM). Brandingul depășește cu mult simpla identitate vizuală, întrucât aceasta, reprezentată de logotip, constituie doar 10% din întregul proces. Strategia de branding poate fi adaptată oricărei afaceri cu potențial de dezvoltare... Citeste mai mult

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!