Brand Creator - Real Branding for Remarkable Businesses

Advance Plan

1.000,00 EUR
Consultanta strategica 4 sesiuni/luna*
BrandBooster Program de 30 de zile
Content Development in punctele de contact
Content Strategy Social Media
Subscribe 12 luni cu plata lunara

Sesiunea de consultanta se programeaza, iar durata este de 50 de min.
Serviciu online

Durata de livrare: disponibil imediat

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: C25
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Advance Plan este destinat afacerilor stabile care se confrunta cu o stagnare si au nevoie de un rebranding pentru a obtine un impuls general. Programul BRANDBOOSTER, desfasurat pe o perioada de 30 de zile, ofera detalii complete aici despre procesul de creare a brandului.

Content Development se refera la crearea efectiva de continut, incepand de la pagina de website pana la reclamele platite pe Google Ads. Practic, include tot continutul de marketing prezent in punctele de interactiune cu audienta, tinand cont de strategia de comunicare a brandului si de intregul proces de branding.

Strategia de Continut pentru Social Media va fi aliniata cu obiectivele afacerii si va fi realizata in conformitate cu acestea, asigurand coerenta si eficienta in mesajele transmise.

Explicatii si dezvoltari suplimentare:

  1. BRANDBOOSTER Program:

    • Este un program intensiv de branding/rebranding desfasurat pe 30 de zile.
    • Pentru rebranding sunt Incluse activitati de analiza a brandului actual, identificarea punctelor slabe si dezvoltarea unui plan de actiune pentru revitalizarea brandului.
  2. Content Development:

    • Website: Crearea si optimizarea continutului pentru paginile web pentru a imbunatati experienta utilizatorului si SEO.
    • Google Ads/ Social Media Dezvoltarea de reclame platite pentru Google Ads /Social Media care atrag si convertesc audienta tinta.
    • Marketing Content: Crearea de continut pentru materiale de prezentare (in limita a unui material pe luna exemplu: flyer)
  3. Strategia de Continut pentru Social Media:

    • Obiective: Definirea clara a obiectivelor social media, cum ar fi cresterea numarului de urmaritori, imbunatatirea engagement-ului sau generarea de lead-uri.
    • Planificare: Crearea unui calendar editorial care sa includa tipurile de continut, frecventa postarilor si canalele de distributie.
    • Monitorizare si Ajustare: Evaluarea performantei continutului si ajustarea strategiei in functie de rezultate si feedback-ul primit.
Vezi mai mult Informatii conformitate produs
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!